کمپین‌های تبلیغاتی گوگل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روشهای افزایش سئو سایت و آدرس seo24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 34
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 95
:: بازدید سال : 257
:: بازدید کلی : 9197

RSS

Powered By
loxblog.Com

کمپین‌های تبلیغاتی گوگل
شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 21:37 | بازدید : 360 | نوشته ‌شده به دست رضا کریم زاده | ( نظرات )

۱- قطعات (Segment): قطعات را می‌توان برای ارزیابی کمپین‌ها، گروه‌های آگهی، آگهی‌ها، یا کلیدواژه ها استفاده کرد. در هر کدام از  این برگه ها می‌توان گزینه قطعات را مشاهده کرد. یک قطعه بخشی از اطلاعات کمپین است که بر اساس شبکه، نوع انطباق، ابزار نمایش، زمان و… از بقیه کمپین جدا شده تا بررسی کارکرد کمپین و بهینه سازی آن آسان‌تر شود. مثلاً اگر معلوم شود کارکرد در روز خاصی از هفته با بقیه روزها تفاوت زیادی داشته باشد یا کلیدواژه ای ترافیک بیش‌تری داشته باشد آگهی دهنده می‌تواندبر اساس این اطلاعات در نمایش یا تنظیمات آگهی یا کلیدواژه هایش اطلاحاتی انجام دهد تا بازده هزینه های تبلیغاتیش افزایش پیدا کند. این روش قطعه قطعه کردن اطلاعات را می‌توان در برگه ابعاد نیز انجام داد اما در آن‌جا کار در سطج کل حساب انجام می‌شود.

۲- فیلترها: یکی دیگر از قابلیت‌های ادوردز برای تحلیل کارکرد آگهی‌ها، کمپین‌ها، گروه‌های آگهی، یا کلیدواژه هاست. با کمک فیلتر  می‌توانید بخشی از کل اطلاعات را بر اساس معیارهایی مانند هزینه، کلیک خور، تعداد نمایش، رتبه، نام کمپین یا گروه آگهی، وضعیت و… جدا کرد. فیلترهای پرکاربردتر را می‌توان برای آسانی استفاده دوباره ذخیره کرد. می‌توان فیلترهای ذخیره شده را در بخش سفارشی‌سازی ماژول‌ها در زبانه «Home» مشاهده کرد و به عنوان ماژول‌های شخصی به آمارهای مشاهده شده در آن زبانه افزود. 

در تصویر زیر «Impressions» یعنی تعداد نمایش‌های آگهی به عنوان معیار فیلتر کردن انتخاب شده است و با وارد کردن عددی در کادر خالی به عنوان تعداد نمایش و زدن دکمه «Apply» می‌توان کلیدواژه هایی را که تعداد نمایش آن‌ها بیش‌تر از مقدار مشخصی بوده مشاهده کرد

۳- جعبه جست‌جو: در برگه های roll-up آخرین گزینه یک کادر جست‌جو است که با کمک آن می‌توان کلیدواژه یا عبارت خاصی را در  امارهای در جال مشاهده به راحتی پیدا کرد.

۴- ستون‌ها (ِColumns): چنان که در پایین شکل زیر می‌بینید یک برگه مثل برگه کمپین‌ها آمارهایی را از وضعیت کمپین نشان می‌دهد. در شکل ستون‌های فعلی شامل نام کمپین، بودجه آن، وضعیت (Status) آن، تعداد کلیک‌ها، تعداد نمایش‌ها (.Imprr)،کلیک خور (CTR) و… است. گزینه ستون‌ها در یک برگه اجازه می‌دهد به این ستون‌ها بر اساس آمارهایی که علاقه مند به دیدنش هستید ستون‌های دیگری اضافه کنید یا برخی از این ستون‌ها را از نمایش حذف کنید. اگر روی گزینه «Columns» که در شکل بالا کنار گزینه «Filters» قرار دارد کلیک کنید می‌توانید تعداد و ترتیب ستون هایتان را از طریق واسطی مانند شکل زیر تغییر دهید.

۵- نمودارها (Graph): در بالای آمارهای نشان داده شده در هر برگه یک نمودار از وضعیت کلیک‌ها نمایش داده می‌شود. اما می‌توان  تنظیمات این نمودار را تغییر داد تا با معیارهای دیگری به انتخاب آگهی دهنده آمار را نشان دهد. برای این کار روی آیکن نمودار که در سمت راست گزینه ستون‌ها دیده می‌شود کلیک کنید تا مجموعه کامل گزینه های نمایش نمودار را ببینید. 

۶- دانلود: آیکون سمت چپ کادر جست‌جو برای دانلود گزارش‌هاست. وقتی گزارش مطلوب خودرا با استفاده از ابزارهای قطعات،  فیلترها و تغییر ستون‌ها برای کمپین، گروه آگهی یا کلیدواژه کورد نظرتان ایجاد کردید با کلیک روی این آیکن می‌توانید آن را دانلود کنید. دانلود گزارش در چند فرمت از جمله pdf، و فایل‌های اکسل ممکن است. در تنظیمات دانلود می‌توانید به گزارش خود قطعه های دیگری اضافه کنید و کزارش را به خود یا یکی دیگر از کاربران حساب ایمیل کنید.




:: برچسب‌ها: تبلیغات اینترنتی , تبلیغات کلیکی , تبلیغ در گوگل , تبلیغات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: